maanantai 3. marraskuuta 2014

Jonkun toisen sanat on elämäsi motto II

Meilt toivottiin postaust, johon kerättäis suomalaisien artistien biiseist lainauksia, ja koska mulla näit on ylhääl ja aikaa riittää, niin päätin ottaa idean toteutukseen! Näit tulee olemaan niin paljon, et jaan nää useempaan postaukseen. Kaikki postaukset tulee löytymään saman tunnisteen, "biisiquote", alta.


Timo Pieni Huijaus

»Pelkkä nyytti koristaa tikkuvartta, vaikka verisuonist ehti punoutuu jo Suomen kartta.
-Vermo

»En aina ymmärrä, eikä onneks pidäkkään«
»Pyydän vaan ymmärrystä, ja toivon vaan ajatusta. Enkä vaadi mitään, tää angsti on kiinni susta.«
»Teen mitä pitää, usein mitä haluun. Harvemmin mitä pyydetään, käskyjä en tajuu.«
-Tee mitä pitää

»Ja mitä tulee mun vähättelyyn, ni please älkää. Ku ohan tässä nähty muutaki ku nälkää.«
-Onnenpotkut

»Kaikki tärkee repus, sanat keskenään sotii.
Ku sanon et kyl mul on kämppä, mut ei kotii.«

»Levyhylly täynnä ruokaa, mut olis oikee nälkä.« 
»En osaa kadehtii enkä juuri vertaile, 
mut jos näät arvottoman ihmisen, olet juuri sellainen.«

»Pelurin ja pelkurin erottaa yks K.«

-Katusoittaja

»Matkavalmiina aina, ei reissus huolet paina.« 
»Tie viedes karu todellisuus näkyy vast tie vieres,
ymmärtää mikä maailmas pieles vast tätä tietä nielles.«
»Maalaan eri taivaanrantaa, mut katon samaa Otavaa.«
»Aion jokasen mannerlaatan tääl talloo«

-Mun hattu

»Monien mielest en tiedä mitää mistään. Silti kaikes rehellisyydessä, tää on epärehellistä.«
-Maksoin

»Luotan siihen et kohta puhaltaa hyvä tuuli«
»Hymy oli hammast vaille valmis.«
-Pennist

 »Sydämen sisään piirsin mun ekat muistikuvat.«
»Mä haluun painaa kädestäni jäljen, ennen ku täältä lähden«
-Niin isol ku mahtuu

»En taida vielä olla valmiina tähän, mut sanotaan, et jokainen kokemus kasvattaa sua vähän.«
»Rakkaus on brutaali ku Porvoon mäkki.«
»Kun aurinko toiselle puolelle paistaa, ni toinen aina varjoon jää tääl.«
-Varjoon jää

»Pieni tyttö ei käsitä millään, et sitä sanotaan elämäks, kun kaikki kuolee ympärillä«
»Mut vahva ihminen näyttää myös huolen«
-Tuulimylly

»Se ei oo jokaiselle jotain, mut kaikkea yhdelle«
-Kuningas

»En tiedä kumpi on pimeempi, minä vai ilta?«
»Ei oo tuulesta temmattu, kaikki muuttuu kummemmaks jos sitä liikaa pohtii«
»Historia on hyvä tietää, ei uusiks elää.«
»Harva pääsee karkuun kirjoittamaansa tekstii. Älä lue mitään kirjaimellisesti.«
»Jonkun toisen sanat on elämäsi motto«
»Lietsonta helppoo, neuvominen vaikeet, toiset väkisinki väärinymmärtää kaiken.«
»Punasta ja mustaa, juttuja susta ja susta, ja sun tutuntutusta«
-Ruusutarha

»Sä pidät ihmisii eriarvosina ja minä sua junttin.«
»Ja puhun nyt viisautta pyydellen, 

Miten mun rakkaast leijonast tuli symboli typeryydelle.« 
-Suomineito


»En oo tyyppiä unelmista luopuja. Tuntuu, et oon omist sanoistani juopuja.«
-Ysiseiska

»Eikä rikottuu luottamust saa ehjänä takasin.«
»Siks sanon käsi sydämel vieres kivi ja kanto, et vahvan ihmisen tekee ymmärrys ja avunanto.«
-Jos te vaan seisotte vieres

»Hampaat on valkoset ku persujen Suomi.«
-Pleiboi

»Mut mitä miehest jää jos se myy maansa?

Eikä kukaan meistä pääse karkuun tarinaansa.«
»Jos murehtii etukäteen, ni kärsii kahdesti.«
-Ruusuja

»Ja kaiken minkä tein musiikki tahditti, oon vaan rehellinen musiikkiaddikti.«
»Muista, suuret ihmiset puhuu ideoist, perusjannut asioista, vain pienet sielut muista.«
»No korvat auki ja mieleni avara, ja kunnia ollu mun idoleita tavata.«
»Niin vahva jalusta, et kaiken vois rakentaa alusta uudestaan.«
-Sydämeni

»Nyt löytäny elämälle vietin, ja jos et sitä huomannu, 

jos liekilläs sytytät toisen liekin, ei liekkisi siihen sammu.«
»Mul on paratiisiin matka, mut karttaki uupuu.

Oma polkus alkaa heti ku haluut muuttuu.«
»Siin on ero kuunteletko vai kuuletko, näätkö vai katsotsä.«
»Jokainen hetki on korvaamaton. Älä kuluta aikaas vaan käytä se.
Siis keltaiset tiilesi etsi, istu, ajattele, rauhotu ja keksi.«
»Paratiisi kuitenkin vaan mielesi tila.«
-Paratiisi

»Jos saisit pyörittää näit viisareita toisinpäin

No, muuttasitko mitään, vai oisko hyvä näin?«
»Ja lapsirakkaat, jos elämä on perseest

Ni jestas onpa pirteen värist kakkaa«
»Nostalgiaa ilmas, haluisin joka hetkee takas

Ja ylpee että meil on pysyny tää pakka kasas«
-Viimeinen hidas

»Kumisaapasmaassa kasvo pieni poika

Vasemmal sydän, oikeel valehtelijoita«
»Ryystän tän elämän suoraan lautaselt ku mummolas«
-Moukan tuuria

»Tää on kova ja kivinen tie mut mä kävelen kovaa.«
»Rusinapullaa«
-Sä et enää rakasta mua

Brädi

»Mul on mun elämä ihossa, tulos mun elämän ilosta, 
kuvaus kun elämän iloista, sekä mun elämän kiroista.«
»Menestyksestä menetyksiin, mä hakkautan mun tatskalistaan.«
»Kappas kun nyt onkin näin et täytyy kertoo kaverille, 
parhait tarinoit meijän kulmil ei painetakaan paperille.«
-Kato mun käteen

»Luuserit ittensä myrkyttää, se on voittajan sydän mikä jyskyttää.«
»Luota vaan ittees, elämän ruoris ku kapteeni myrskys.«
-Selkä suoraan

»Jotain mitä kokee ehkä yks miljoonasta. Kun kyyti on rankkaa, harva yksin on vahva.«
-Taistelutoverit

»Sä et oo koskaan peril, jos et haluu matkustaa.«
»Jos elät huonosti, sun on vaikee nukkuu hyvin.«
»Ja jos ei ennen oltu tavattu, varaudu rakastuu.«
-Mentävä on

»En haluu kuolla ajatellen, että ois pitäny«
»Kaikessa on kyse siitä, mitä rakastin mä ensin«
-Näis kengis

»Jos on noin eksyksis niin suuntaa vaan kannattas kysyy.«
»Vahvoilla se joka tekee mihin uskoo, mut uskaltaa myös nauraa ittelleen.«
»Jos ei arvosta, jos ei nosta sua, jos ei oo vaan tahollansa hyväksi,
ei ansaitse olla sun vaikutuspiiris, niille on sanottava hyvästit.«
-Ei kiirettä

»Oispa mun kilsat loppuun asti yhtä nättei painaa.«
»Tulin, tein, koin, elin ja rakastin. Koko rahalla vaatimat senttiikään takasin.«
»Ku lähen toivon et oon vaikuttanu elämiin, tehny täst jollekin parempaa, 
siks mä vedän niin et koskettamia sydämii ois monii tääl.«
-Jalanjälki

»Miks sä ees koittasit miellyttää jengii, 
joka sua eteenpäin ei vie yhtään?«
»Mut jos katseen nostaa omast navastaan,
näät, että hiljasinkin huutaa omal tavallaan.«
»Mä kuulen huudot, tukahtuneet hälinään,
ja lupaan olla täs, jos kukaan muu ei välitä.«
»Mun ystävist ei yksikään yksinään tarpoo tääl saa,
käännän sun kasvot valoon, niin varjot jää taa.«
-Hätähuuto

»Brädi-setä pärisee tääl kuunnelmaa sun iltaan«
»Rima on niin korkeel, et mä luulen et rimaaki huimaa«
»Te kannatte kaunaa ja käsitän miks, sun sakilla saumat jää säälittäviks«
-Aamupala

»Vaikutuksen voit tehä kaukaakin,
mut vaikuttaakses on mentävä ihmistä lähelle«
»Kusipäiden maailmassa kival kundil on haastavaa«
»Sä pidät kiltteyttä heikkouten,
mut tää on kiltin äijän takeover«
»Mä teen tän hymy huulilla, mut teen tän tosissani«
-Teen tän näin

»Toi booty menee hukkaan jos sä istut sen päällä«
-Uimaan

»Tuskin ilman esikuvii tähän oisin tullu«
»Leveesti joka keikal hymyilemään räppärin saa,
kun oma fanijoukko yhtyy heittää kättä ilmaan«
»Juice linjas, ettei elämästä selvii hengis,
mut täs ootellessa voidaan hyvin fanitella räppii ja telmii jengis«
»Pöytä on katettu, nauti tavalla omallasi,
unohtamatta sit sulosta faktaa, et kuin onkaan mahtavaa olla fani«
»Kaverikuva ja siihen hashtag #teambrädi«
-Anna palaa

»Kaks enää jäljellä ja toinen niist oon minä,
jos sä vielä kuuntelet mua, toinen niist oot sinä.

Ja siin on kaikki, ketä tarviin«
-B=MC²

» Tyhjät taskut ei oo koskaan pysäyttäny ketään,
tyhjät unelmat ja tyhjät sydämet taas sen voi tehä«
»Jos et luota ittees, löydät aina tavan olla voittamatta«
»Esimerkkitapaus siit, ku joku vähän satsaa,
usko vaan, niin joku päivä natsaa«
-Joku päivä

»Jos oot mun ykkönen, voin muuttaa sun arjen«
»Voit saada kaiken, jos oot kunnon muija«
-Kunnon muija

»Pieni Suomi tuntuu isolta, kun sitä mittaa ratin takaa«
»Meiän väliin ei tuu kukaan, koska siin ei oo vaan tilaa«
-Kotiin

»Oon saanu tehä tätä parhaiden kaa«
»Kun tää lähti lentoon, kuka muka yllätty«
»Mun on korvansa sulkeneet, ne sydämellä kuuntelee«
»Kertoo paljon susta, jos et tunne meidän kertomusta«
»Enkä mä usko onneen, vaan mä uskon armoon«
»Sano ihan miks sä haluut, mut kuhan et juurettomaks«
-III

»Seuraava vuosikymmen menee pelkäl yhteishengel«
-Show jatkuu



1 kommentti: