sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Jonkun toisen sanat on elämäsi motto I


Meilt toivottiin postaust, johon kerättäis suomalaisien artistien biiseist lainauksia, ja koska mulla näit on ylhääl ja aikaa riittää, niin päätin ottaa idean toteutukseen! Näit tulee olemaan niin paljon, et jaan nää useempaan postaukseen. Kaikki postaukset tulee löytymään saman tunnisteen, "biisiquote", alta.

Elastinen

»Hiphop-kulttuuri, siitä mä saan virtaa päivästä toisen ja aamusta iltaan.«
»Miten vois mennä kilsoi jos ei oo valmis sentteihin?«
»Oon kaistapää omal kaistallani«
»Hiekkaa ja pilvilinnoja, unelmii suuria ja vaik pääs sois molli-sointuja mä hyräilen duuria.«
-Vierivä kivi

»Puhun neljäl kielel, mun kitara puhuu kuudella«
»Hiphop iski ku miljoona volttii«
»Täl hetkel musiikki on mun kantava voima«
»Toiset saa kiksit kirjoist tai tyttöystävästä

Mä elän näil biiteil, nautin eniten tästä«
-Henki kulkee

»Nää rullaportaat menee pelkästään ylöspäin

Huipul tuulee, pakkaan tuulipuvun mukaan«
-HuudaLiikuRiehu

»Kipinä sytyttää liekin ja liekki kasvaa.«
»Onneks tarpeeks ystävii ja tarpeeks tukee«
»Pitkä matka edes, mut turha siit on stressaa.

Kuhan on kunnon kengät, mikäs täs on kulkiessa«
»Ois varmaan helpompi löytää jos ees tietäs mitä ettii.

Mut se just on se koukku, pidän päämäärän auki.«
»Ei oo matkaoppait, vaan satunnaisii neuvojii.«
-Eteenpäin 

»Muutos lähtee siit et haluu muuttuu.

Monet tottuu, sopeutuu ja paikalleen juuttuu.«
»Mä otin taideaineita ja vihasin matikkaa.

Must se on luovaa piirtää tussil pari juovaa ratikkaa.«
»Pää seinää, kantapään kautta, oppia ikä kaikki

ja vuodet tuo viisautta.«
-Silmät auki

»Oon tehny valintani, en muut voiskaa enää

Kato mun käteen homeboy, ei sit saa poiskaa enää«
-Nuori nero

»En mä oo juurikaan muutunu, ehkä kasvanut vaan vähän«
»Siks leimasin sen käteen, koska luotan meihin.

Tää lähtee kaikille mun kavereille, mä luotan teihin«
»En pyydä mahottomii, mut en myöskään tyydy vähempää«
-Ystävä

»Opin jo pienen et suuret suut saa vaan nenilleen

Siks oon tarkkana mitä puhun, miks ja kenelle«
»Pidän mielen auki ja koitan ymmärtää

Ja tutkii edes vähän pintaa syvemmältä«
»Tyhmät ja tietämättömät arvostelee toisii«
»Ja vaik ois kaikki hyvin, niin kateellisuus tuo huolen

Ruoho on vihreempää aina sen aidan toisel puolel«
»Aika on rahaa, mut rahal sä et saa lisää tuntei

Eikä oo säästötilei ajalle, se on nyt ja tässä«
-Salaisuus

»Kävelen yksin pihalla, luurit päässä
Auringos, sateessa, loskas tai jäässä«
»Korvalaput tekee tilanteista musavideoit«
-Syljen

»Aika kuluu, hiekka tiimalasist valuu. Teetkö sen mitä sult odotetaan vai sen mitä haluut?
Revi kahlees katki ja kuuntele sisintäs, sä ite kannat omaa soihtuus pisimpään.«
»Oikein jossain oon kai valinnut, kun nyt taas tuntuu et oon vapaa kun taivaan linnut.«
»Tääl eletään vaan kerran, mä elän nyt. Ainakin voin sanoo et oon elänyt.«
-Anna mun

  »Oon väsyny teeskentelijöihin ja muotteihin
Sääntöihin, velvollisuuksiin ja nuotteihin«
-Lennän pois

»Onks se vaan minä, onks tää moukan tuuria
Jos naama peruslukemil oon hymy huulilla«
-Moukan tuuria

»Tapitan tähtiin, ne tuijottaa maailmaa, päässä pyörii asioita välilt maan ja taivaan«
-Nuku vaan

»Oman tien kulkeminen, se vaatii kanttia
Jos pelkkä ajatuskin vei Henkankin vankilaa«
»Maailma pyörii ja mä pyörin maailmalla«
-Päivä kerrallaan

 »Ihan sama mikä väri, kuhan se on musta.«
 »Tietämätön tulevast, hetken elän unelmaa,
Hetken oon vapaa, vapaa omassa maailmassani, omal kaistallani.«
-Tie vie


Mikael Gabriel

»Mun tie ehkä alussa mut pieni tarina täs sadussa«
 »Eikä tää tilanne mua yllättäny, et sä käännät selkäs, ku ei oltu kavereita kai äskenkää«
-Päästäkää must irti

»Haluun sulle parast, oon sulle rakas, eikä haluu kaikkee hävittää«
»Mut on tehty särkyväksi, eikä tää tuska tee siitä helpompaa«
»Ei kanna kukaan vettä sinne, missä sitä oikeesti tarvitaan«
»Miks en sais tän kaiken keskel tuntee itteeni tärkeäksi«
 »Ei se auta et huutaa takas, vaan ymmärtää ja oppii kuunteleen«
»Siks en oo enää allapäin kun tiedän, et tuolla on joku joka välittää«
-Kuule mua

»Mut kaiken voi kans kiistää, osaako nuoriso enää muut ku niistää?«
»Mitä jos tekstiviestis lukee viimenen teksti: "Mitä jos?"« 
-Mitä jos

»Rakastu räppäriin, ne vaan pelleilee«
-Rakastu räppäriin

»Istun ajatteleen itekseni

et kenelle puhun, sulle, teille vai itelleni?«
»Miten se meni, se minkä mä joskus kadotin?«
-Historiaan

»Mut jos sä puhut paskaa mun faneist, mä syön sut«
»Tunne, et oot elossa, piru elää täs pedossa«
»Ja yhes voidaan olla vahvempii, sillä mäki pääsin irti, ne löi kahleet kii«
»Dallaan yksin reunalle asti, ja päässä mä mietin mitä seuraavaksi«
-Elossa

»Ehkä mä ansaitsen tän enkä parempaa«
»Oon eritaval hyvä ja tälläst sä et löydä mistää«
-Päästä mut pois

»Älä kato mun historiaan, koska en oo ollu siellä pitkään aikaan«
»Enkä mä meinaa sillä et mä katuisin mitää«
»Ja vaik historiaa ei takas saa, pidä niist kii jotka sua aidosti rakastaa«
-Mun maailma

»Sun katseesta näkee, et sä oot kulkenu sen matkan«
»Sano mitä varot, varo mitä sanot

jos sanot mitä sattuu, se sattuu mitä sanot«
»Sä kuljet vuosii laput silmil ni sä et nää mitään«
»Sulla on niin pitkä aika elää ku toi kello tikittää«
-Kipua

»Oo lojaali mulle tai saat potkut täst tiimist«
-Mitä mä teen tääl

»Ku sun katse on down mä aijon sen kohottaa«
»Sä oot se kilpi joka suojelee ku on vaikeet«
»Mä haluun oppii tuntemaan sun arimmankin kohan«
»Sä oot mun päässä silti vaik mä unohtaisin kaiken«
-Se tyttö

»Voittajat ei luovuta, eikä luovuttajat voi voittaa«
»Valitse itse miten elää, miten kauan, valitse itse mistä puhuu ja mistä laulaa«
»Mä tiedän siit sen verran, et sä elät tasan yhen kerran«
-Elämästä irti

»Sä näät koko meren, mut et mitä on sen alla«
»Sun pitää tuntee tää ja liikuttuu«
-Veden alla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti