tiistai 28. lokakuuta 2014

Keikkamuussin kirjoittajat esittäytyy: Jasmin

Mä oon Jasmin 22v lähihoitaja. Mulla on vakituinen työ vanhusten hoitajana. Asun siis Mikkelissä (en Helsingissä niiku jotku vissii luulee).


Aikoinaan mä oon tutustunu tähän räppi shittiin PikkuGn  ja Kapasiteettiyksikön kautta. Sit myöhemmin löysin Finteligensin ja Cheekin ja siitä muutki.

Keikoilla oon alkanu käymää v.2009, enimmäkseen kävin vaa Jurassic rockis Mikkelissä ja kun 18v täytin ni myös baarikeikoilla. Vuonna -13 tammikuussa tutustuin Katriin jonka jälkee keikoilla käynti on ollu hurjaa ja loppua ei näy!



Pelkästään yhtä lempparia en voi sanoa, mulle moni artisti on tärkee! Lemppareihin kuuluu: Brädi, Janne Ordén, MG, Uniikki, Aste, Cheek ,Elastinen, Jvg, Nikke Ankara.
Keikkailusta on vaa tullu mulle elämäntapa, se on vähä niiku #rakkaudestlajiin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti