keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Keikkamuussin kirjoittajat esittäytyy: Susse

Moi. Mä oon Susse ja oon jonkun verran päälle 20v. Oon kova unelmoimaan ja tekemään kaikkeni sen eteen, et elän unelmiani. Tällä hetkellä oon Englannissa, vaikken ikinä uskonu tän olevan mahollista (jostain syyst sanon kaikist toteutuneist haaveistani noin...). Ja noh. Oon vaan Susse. 


Tykkään keikkakuvauksest. Paljon. Ja pian saan entist paremman kameran, joten innostustasoni on erittäin korkealla. Salaa haaveilen, et saan valokuvauksest (ja nimenomaan keikkakuvauksest) ammatin, toinen vaihtoehto on tapahtumateknikko mut... sen suhteen asiat ei oo edenny minnekään. Eli tulevaisuus on aikalail viel auki, välil stressaa, mut toisaalt mun on hyvä näin. Kuhan teen jotain mist nautin. 

Oon kasvanu suomalaisen hiphopmusiikin parissa, vaikkakin ala-asteen alussa viel raikas Smurffit, TikTak ja Britney Spears pitkin huushollii. Jossain vaihees kuvaan astu PikkuG, sitä kaut 5th element, Fintelligens, Paleface, Cheek ja Kapasiteettiyksikkö. Jos mun muistinystyrät toimii vielä oikein, niin joskus 2004 paikkeilla innostuin enemmän. Muistan kuunnelleeni 2006 käsityön tunnil KY:n erobiisii. Ja sille tielle on jääty, vaikkakin tykkään hirveen monenlaisest musiikist. Tän hetken lemppareit on mm. OneRepublic, Ed Sheeran, Ella Eyre, Macklemore, One Direction (varsinki uus musa, oh geez!), jos jätetään noi suomihoppilaiset pois laskuistaJa okei, nää vaihtelee päivittäin. Paremmin pysyy peräs ku tsekkaa mun kirjottamat musasuositukset, jotka neki löytyy täält blogist. 



Sinä aikana ku viivyn Englannis, mult ei valitettavast tuu keikkapostauksii suomalaisist artisteist, mut esimerkiks OneRepublicii oon menos reilu viikon pääst kattomaan, joten kannattaa pysyy kuulol. Tuun varmaan hehkuttamaan sitä kaikkial, oon nyt jo niin innoissani etten meinaa saada iltasin unta. 
Lisäks, mikäli hyvin käy, on ainaki keikkakuvii luvas. Mut se jää nähtäväks, ku kaikki on viel ihan vaihees.


En tiiä kuinka kattava tietopaketti tää on, tai et jäiks jotain tärkeetä mainitsemat, eli kysyä saa jos on kysyttävää!
Entä, minkälaisia tyyppejä meiän blogiin on eksyny? Ois jees lukee teistä jotain, kertokaa vaikka lemppariartistinne, -biisinne, -ruokanne, -instagramseurattavanne, -kirjanne, tai mitä mieleen tulee!

TSAU.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti