perjantai 6. kesäkuuta 2014

Brädin III -levyn julkkarit!

16.6. julkastiin vihdoin Brädin kolmas sooloalbumi jota me oltiin porukal ootettu jo hyvä tovi.
(Levyn voi kuunnella youtubesta tai Spotifysta sekä ostaa mm. iTunesistaLevykauppa Äxästä tai paikkakunnasta riippuen omista levykaupoistanne.

Meillä oli pienen porukan kesken pieni ylläri Brädille ja moni meistä varmaan jännitti ja ootti sen antoa vähintään yhtä paljon ku ite levyä. Mä hyppelin Ellin luona malttamattomana ja toivoin vaan et kello näyttäis jo kuutta. 
Kuuden mais me tavattiin hotellin yhteydes olevas kahvilas, laitettiin kaikki kuntoon ja käytiin läpi et mitenkäs tää homma nyt oikeen hoidetaankaan. Viimiset puol tuntii ennen Brädin ryhmittymän saapumista oli t-u-s-k-a-a ja välil erehdyttiin jo luulemaan hissist tulevii mummoi Brädiks, heh! Meil oli pari soluttautujaa (eli toisin sanoen kaikki keikkaryhmästä tiesi tästä, paitsi herra ite). 

Illan kulkua voi seurata pienesti videon muodos jos haluaa;

Sit ku meiän sisäpiirin kätyrit ohjas Brädin oikeeseen paikkaan, mul on ollu pääl niin iso jännitys etten muista ees kaikkee. Toi tuntu kauheen pitkält ja piinaavalt jotenki vaa seistä tuol hiljaa, mut loppujenlopuks koko hommaan meni alle tunti pienine jutteluineen ja kuvienoton kera. Okei, en mä ees osaa kertoo tosta sanoin, kattokaa toi video! Haluun viel sanoo, että kiitos koko #teambrädi -jengi, ootte ja ollaan kaikki niin mahtavia persoonia, että ihan herkistyttää. Mahtavaa olla osana tällästä. Harmiksemme kuitenki kaikki lahjaan osallistuneet ei päässy paikalle, mutta meitä oli vielä 15 lisää. 

Tosta ilta jatku -yllätys yllätys- Heseen (Wadap Hesburger, alatteks sponssaa meiän keikkamatkoi? :DDD) , jonka jälkeen  osa meist suuntas Shakerin fanitapaamiseen ottamaan parit yhteiskuvat ja vaihtaan kuulumisii myös Mikaelin kans. 








Ton jälkeen lähettiin keikalle. Tykkäsin hirveest et Chung oli MG:n mukana, vaikken mä kauheesti sen biisei tiiäkkää. Oli kans ihan huippukiva ylipäätään olla Miksun keikal, ja kuulemma riehuin ihan älyttömästi :-D Mut muli oli kivaa, joten tottakai mä hypin! 



Sen jälkeen saatiin viel hetki ootella, kunnes Brädi ja Meissi hyppäs laval Kometin tahdittamana. Uusei biisei tuli oikeestaan melko kiitettävästi, mut myös vanhoi kuultiin. Tykkään. Mun mielest Brädin settilista on eläny täs neljän vuoden aikana paljon enemmän, ku esim Cheekin, jolla on 5 levyllistä enemmän biisejä. Tai sit se vaan tuntuu silt, mut kuitenki! Jos settilista pysyy tollasena ku tuol oli, niin mä olen erittäin iloinen. 
Anna palaa oli ihan huippu, samaten Aamupalaa. Ja kaikki?????? Teen tän näin toimi kans livenä, ja mä oikeestaan rakastuin kyseiseen biisiin vast keikal kunnol. Oih voih. 

Käykää ite Brädin keikalla, niin tiedätte mitä tarkottaa ku sanon, että jos jonkun, niin Brädin keikat paranee kerta kerralt. OLEN PUHUNUT.






Mikäli kiinnostaa, lisää kuvia löytyy täältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti