perjantai 7. helmikuuta 2014

Miks sä ees koittaisit miellyttää jengii joka sua eteenpäin ei vie yhtään?


Vihdoin Brädin Hätähuuto julkastiin tänään, 7.2. ja biisin voi kuulla muutenki, ku päivystämäl radion ääres. Video on tulos helmikuun lopul, eli kiva Brädintäyteinen kuu luvassa!
Nyt, ku odotus vihdoin palkittiin, voin kertoo mielipiteeni kyseisestä kipaleesta.

Vaikka biisin aihe on tärkee ja vakava, löytyy sanotuksista nokkelia ja jopa hauskoja riimittelyjä. Mä oon pitäny Brädii aina hirveen nopeena räpäyttäjänä ja tykkään, että täs on hitaampi ja tasasempi, jollain tapaa rauhottava ja "terapeuttinen" tempo.

Must on hyvä, että joku muistuttaa meitä pitämään huolta toisistamme. Tosi usein törmää siihen, et oma napa on tärkein, läheisten hyvinvointi unohtuu tai ystävilleen ei uskalleta puhua. Paha olo patoutuu ja tuntuu, ettei ketään kiinnosta. Vaikka kyseessä on biisi, tulee tää varmasti toimimaan ainakin mulla jonkunmoisena lohduttajana. Toivon, et tän myötä jokanen -myös minä- uskaltaa avata suunsa, kertoa huolistaan eikä jää yksin vellomaan ajatustensa kanssa. Toivon myös, että kysytte ystäviltänne, tuttavilta, miksei vaikka tuntemattomilta, että mitä heille kuuluu. 

Toni Wirtasen ääni on tosi kaunis ja sopii tähän täydellisesti. Mun mielest se tuo vähän tollast raakuutta ja säröö, joka sopii teemaan ku pottu pellolle. 5/5 sanon minä. 



Erittäin kiva plussa mulle itelle on se, että sinkun kannessa komeilee mun ottama kuva. Whii!

Jos tää teksti päätyy Brädi sun nähtäväks:
Mä tahdon kiittää sua siitä, että halusit käyttää tota kuvaa. Vaikka kyseessä on "vaan" sinkun kansi, on tää mulle tosi iso juttu. Oon haaveillu tälläsestä niin kauan ja vihdoin se tapahtu. Tuntuu ettei kukaan ymmärrä paljon tää merkkaa mulle -haluisin hyppii tasajalkaa korvatunturil ja kailottaa koko kyläl tästä. Silti oon muka khuulin tyyni ja hymisen vaan onnellisena itekseni. Yläasteella opo sano, etten tuu ikinä onnistumaan missään. Kumpa saisin lätkästä ton sen kasvoille ja lällättää, että onnistuimpas. 
 Kiitos, että teit mun unelmasta totta.

Nyt jatkan hymistelyä itsekseni.

Spotify
Itunes
Himoitse

2 kommenttia:

  1. Katri tee postaus perjantaisesta Asteen Kouvolan keikasta, tiiän et olit siel, näin sut ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, pelottavaa :DD mut siis joo. Oon kipeänä kotona niin kirjottelen tänää tai huomenna :)

      Poista