torstai 13. helmikuuta 2014

Brädi @ Kokkola 8.2.

Lähin lauantaina junalla kohti Kokkolaa. Olin ollu kaks viikkoo kipenä ja edelleen oli vähän tukkonen olo. Silti oli vaan pakko päästä pikkureissul. (Jos mut tuntee, nii tietää et välil en pysty kattoo ees leffaa, ku energiaa on liikaa. Ja energiaa oli kertyny kahen viikon eest.)

Olin Kokkolas joskus vähän vail kymmenen ja Socis aukes kympilt. Hengasin siel hotellin aulas oottaen, ku Brädi ja DJ Komet tuli siihen. Sain ikioman fyysisen kappaleen Hätähuuto -sinkusta ja olin kovin onnellinen. Sen jälkeen suuntasin Sociksen nurkkapöytään istuskeleen ja oottamaan keikkaa, joka tais alkaa yhelt. 


Keikka itessään oli ihan loistava, yks parhaist Brdäikeikoist ikin mun mielest. Kaikki vaikutti olevan yhtä fiiliksis ku mä ja oli ihan hirveen kivaa. Vitsi, mä rakastan Brädin biisei. Ja oikeest, niin mahtavaa et Kurkipotku kuuluu biisipotpuriin. NIIIIIIIIN loistava. 


Jos mä saisin täst lähtien käydä vaan yhen suomalaisen artistin keikal, valkkaisin hetkeekään miettimät Brädin. Niil on keikkaryhmän kesken jotenki sen karismaattisen lavaesiintymisen ohel myös hirveen rento ja hauska ote työhönsä. Sitä on varmasti hauska kattoo, vaikkei ite musiikki niin paljoo nappaiskaan. Vääntää naamal väkisinki virneel. Ja se täs keikkailus on parasta -että hetkeks unohtaa kaiken muun ja nauttii siitä hetkestä. Kuten jossain joskus sanoin, nii tollasten fiilisten takii me eletään.  



Keikan jälkeen sit juttelin jotain Meissin, Kometin ja Brädin kaa. Vaik olinki vähän vaisu ja vähäsananen, mul oli ihan hirveen kivaa. Olin hirrrrrrveen onnellinen ja ihmettelen, et se ei purkautunu itkuna. Vaik mä ikävöin todella harvoin, nii jotenki mul on ollu noit ihan järrrkyttävä ikävä. Hassuu.

Sit oli aika lähte hyvil mielin junal kotii kohti. En oikeen osaa sanoo muuta, ku että menkää ihmiset Brädin keikal mikäli mahdollist. Lähen vaik seuraks, jos on siitä kii.

Hymyilyttää edelleen.



Eka keikkakuva Kokkolast, loput viime huhtikuult Liedosta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti