tiistai 11. kesäkuuta 2013

Kun ei oo elämäs kerinny viel puoliikaan kokee, voi ihan luval olla vaan nuori ja sokee

Viimeviikon keskiviikkona olin pitkästä aikaa Cheekin keikalla, Katri ja Jasminhan niitä on täs nyt kierrelly useemmin. Aamupäiväst mä koitin yllyttää, et noi lähtis ajeleen Mikkelistä mun seuraks; olin iteki vielä Joensuussa, eli päätös pitäis tehä nopee, jos meinaa kotona vielä ennen keikkaa käydä. Ei me sit meinattu millään lähtee ja nukahin sohvalle. Joskus neljän-viiden aikaan sit herään viestiin, et hei joo, "Tuu sinne kaivohuoneelle tänään." Siinä sitä sit mentiin -kiireellä suihkuun, vaatteet päälle, loput laukkuun ja juosten junaan. Olin Lahessa joskus kympin pintaan, josta sit hyppäsin noitten kyytiin. Letkeesti ajeltiin ja oltiinki Helsingissä jo vähän jälkeen ykstoist. 

Kaivohuoneel oli kivasti porukkaa, hirveet jonot vessoihin ja tiskeille, ihmisiä joka paikas ja aina tiellä. Mä ehin jo hukkaamaan itteni jonnekki, kunnes sit törmättiin vihdoin toisiimme ja lähettiin lavan vierustal oottaan keikkaa. Pitkästä aikaa mua jännitti. En tiedä miks, olihan toi sentään jo mun 42. Cheek -keikka. No jaa. 


Keikka alko poikkeuksellisel biisil; Jos mä oisin sä. Ite oon sitä mieltä, et ton tilalle vois jo vaihtaa jotain muuta, mut ehkä mä sit vaan oon käyny liian monel keikal. Siitä sit kivasti rullas loput biisit, mm. Jippikayjei, Kyyneleet, Anna mä meen, Liekeissä, Tinakenkätyttö, Levoton tuhkimo ja mitä näit nyt on. Syypää sun hymyyn oli i-ha-na koska Yasmine oli messis pitkäst aikaa! Yay! Ja sit se mun odotetuin -iteasiassa syy, miks tonne halusin ihan ehdottomasti- kesäkumibiisi Jossu! Höhö. Tossa välissä oli kyl muitaki biisejä siis, ihan kokonainen keikkasetti oli. Vikaks vielä Sokka irti ja BUUM, ohi oli. Mä kävin hakemaan meille yhteisen kokiksen ensihelpotukseks kauheeseen janoon.

Moikkailtiin Sebbee, Lemppari-Jussii ja päädyttiin juttelemaan meiän lempparikuvaajan, Santin kans! Se oli vihdoin tullu käymään Suomes, ihanaa! (Tilanne vaatii nyt sydämen; ♥ ewww)
Tiihosen kans vaihdettiin kuulumiset, kiva ku se oli hyväl tuulel ja jakso jutella taas vähän pitempään. Oli kyl kiva reissu, me tost lähettiin ajeleen Hyvinkään kautta Mikkeliin. Minä taas virkeimpänä, ylläri. Ens kesäks hommaan kortin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti