maanantai 25. maaliskuuta 2013

Nöff said

Eräs kaunis tiistai-ilta me päädyttiin Katrin kans täysin vahingossa Tampereelle. Brädil oli keikka Rähinän legendaarises Sikatiistais. En tiiä mitä oikeen tapahtu, mut yhtäkkii me istuttiin lähijunas kohti mansee. Ei siinä.
Tampereen päädys oltiinki hyvis ajoin ja treffattiin hyvää ystäväämme Sofiaa, askarreltiin kortit DJ Kometil, Janne Ordénil ja Pitkäselle.
sivuhuomautus: mul on ihan liikaa lempparimiehii. 

Tiiäks fiiliksen, ku lemppariartistis juoksee lavalle vetäen uutta, ennenkuulematonta biisii joka toimii ja uppoo yleisöön täydellisesti? Mä tiedän, se on loistava tunne se. Lets gooooooooooo, räppijätkiä täällä tänään!
Mä en oo varma millanen meno tuol oli yleisesti, mut mä olin ihan liekeis, mul oli niiiiiiiin hauskaa! Enkä usko valehtelevani, jos sanon et Katrilla myös! Jossain vaihees keikkaa joku tiputti lasin mun eteen ja Meissi, Brädin tuplaaja katto mua sellasel "Susse, sä oot taas kännissä!?!" -ilmeellä. Mut onneks en ollu.
sivuhuomautus 2: kannattaa maistaa sikatiistais Fat Ladys Mogausmehuu.


Keikan jälkeen me hengailtiin pari tuntii, törmäiltiin moniin tuttuihin, naurettiin, todistettiin baaritappelua ja naurettiin taas, kunnes lähettiin neljän junal takas kohti Helsinkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti