tiistai 18. joulukuuta 2012

Drop it drop it

Oon viimeaikoina ottanu ns. äkkilähtöjä keikoille. Joku on vähän houkutellu ja mä oon jo pää kolmantena jalkana mukana menossa. Yks perjantai oltiin Katrin kans viettämäs kivaa iltaa, kateltiin telkusta Bieberin ja B.o.B:in keikkaa (joista jälkimmäinen nähty livenä!!) ja hengailtiin muuten vaan. Katri sit huomas et pari tuttuu Helsingistä oli lähös ajeleen Forssaan Cheekin keikalle, ja kyseltiinki jos päästäis messiin. Siinä sitä taas oltiin menossa. 



Ajettiin Forssaa pikkuhiljaa, naureskeltiin ja kuunneltiin hyvää musiikkii. Ku päästiin paikalle, oli baarin eessä jonoa, mikä ei ainakaan Helsingissä oo normaalia k-18 keikoilla! Tai sit mun silmät on missannu tällasen asian. Ihmiset oli jo tuntii aikasemmin pakkautunu lavan eteen, siis niit oli ihan älyttömästi siel. Me päätettiin mennä vaan lavan sivuun, kerta sieltäki oli hyvä näkyvyys. Varsinki baarijakkaral seistessä. 



Keikka itessään oli loistava, yleisö oli LUOJAN KIITOS mahtava. Mä tirautin muutamat kyyneleet Anna mä meen aikana, meni tunteisiin, samaten Kyyneleet. "Kiitollinen, siunattu, onnellinen", juuri sitä itseään. Oon kelannu et käynks mä liikaa keikoilla ja siinä vaiheessa, ku huomaa huutelevansa "JA SILLON KÄDET, KÄDET" ihan ulkomuistista, vahingossa Liigan kans yhteen ääneen, tajuu vastauksen olevan myöntävä. Ehkä mä ens vuonna himmaan. Ehkä. 



Keikan jälkeen käytiin Cheekiä moikkaamas, häiriköitiin DJ Luomaa suht. pitkään, ihailin sen viiksii ja kuunneltiin, miten Luoma tulkitsi Valosaaren Jos mä oisin sun mies -biisiä erittäin kauniisti. Soittohommien jälkeen sit laulu-ura, seems legit? Tottakai myös vanhaherra Brädiä piti moikata, "mitä te täällä teette?!", haha, tultiin syömään puuroa. Siinä vähän aikaa rupateltiin ja jänskättiin nyt jo ilmestynyttä Näis Kengis -albumia. Ihana mies on ihana eikä muuksi muutu. Siin sivus meilt kysyttiin Brädin ekan levyn parasta biisiä, mut en mä ainakaa noin yhtäkkii osannu mitään sanoo. Nyt kuitenki osaan; Taistelutoverit, Selkä suoraan. PO! Hieno reissu, hienoja muistoja.

8 kommenttia:

  1. Moi! Hehehehee, kiva teksti ja hienoi kuvii(taas yllättäen..) Sun pitäis kirjottaa useemmin tänne!

    t. elli xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Mul on tos mont tekstii oottamas, mut en viiti saman päivän aikana julkasta kaikkii. On vähän kestäny kirjottaa ne, ku ei oo vaan aikaa. Jospa tässä nyt ottais itteään niskasta kii, ku sais kaikki menneet keikat tänne julkastuu, vois pysyy ajan tasal!

      Poista
  2. Sokka irti, JE! Sokka irti, drop it drop it!! AAW tää on parhautta enkä tiiä miten pystyn vähentää ja pitää taukoo :D sun pitää kans ni oot henkinen tuki :DD

    VastaaPoista
  3. lol hyvä Susse :::::::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDD t. ööö et tiiä kuka -.-

    VastaaPoista
  4. Uuh, cheek! Ja huippu hienoja kuvia täällä blogissa!

    VastaaPoista